Ostatnio czytane

piątek, 21 grudnia 2012

Gdzie się podział Święty Mikołaj?


Od kiedy mamy Niunię, mamy problem ze Świętym Mikołajem. Oczywiście pzezenty przynosi, ale jak i dlaczego Niunia nigdy go nie widzi?

Każda rodzina ma swoje sposoby na Świętego Mikołaja i podrzucanie prezentów pod choinkę, korzystając z nieuwagi swoich pociech. Z dzieciństwa pamiętam, że w jakiś dziwnie magiczny sposób czuło się obecność Mikołaja, ale nigdy nie było go widać. Tradycję kontynuuję w moim domu. Kiedy przychodzi czas na prezenty, po Kolacji Wigilijnej, Tatuś zabiera Niunię na dwór szukać Mikołaja, tłumacząc Niuni, że sanie mogły zabłądzić. I kiedy oni chodzą w koło domu szukając i nawołując „ho ho ho Mikołaju!” -  ja wyciągam z ukrycia paczki, wrzucam je pod choinkę i wołam Rodzinę oświadczając, że Mikołaj właśnie wrzucił prezenty przez okno (które było akurat z innej strony niż moja Rodzina) i kazał ucałować wszystkich i przeprosić, bo miał jeszcze dużo paczek do rozdania.

Póki Niunia była malutka, problem był łatwy do rozwiązania, ale już w zeszłym roku przed świętami zaczęła umawiać się z Tatusiem, że ona zostanie w domu przy choince, a Tatuś wyjdzie na poszukiwania Mikołaja. Udało się nam ją „zakręcić” i numer z chodzeniem i wołaniem udał się ponownie w zeszłym roku, teraz mam obawy, że tak łatwo nie pójdzie...

W tym roku jednak postanowiłam pomóc sobie trochę... Zamówiłam Niuni prezenty przez internet, które mi ładnie zapakowali i dołączyli napisany przeze mnie list: Droga Niuniu, bardzo dziękuję Ci za list, w którym prosisz o różne prezenty. Na świecie jest bardzo dużo dzieci, które do mnie piszą i niestety, choć pomaga mi magia Świąt Bożego Narodzenia, nie zawsze mogę spełnić życzenia wszystkich. Postanowiłem jednak spełnić kilka z Twoich życzeń, część z nich znajdziesz już dziś pod choinką w Twoim domu, a część pod polską choinką, bo wiem, że tegoroczne święta spędzisz z Rodzicami właśnie tam! Ściskamy Cię serdecznie, Święty Mikołaj i Renifery.

Zobaczymy jak Niunia zareaguje na wiadomość od samego Świętego Mikołaja J

Ciekawa jestem jak Wy sobie radzicie... piszcie ada.odpowiada@gmail.com

Cudownie wspaniałych i szczęśliwych Świąt Bożego Narodzenia, magii, która towarzyszyć będzie Wam przez cały nadchodzący 2013 rok
życzy Wszystkim
Mama Ada

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz